Keukenhof

De mooiste lentetuin van de wereld, trekt jaarlijks meer dan 850.000 bezoekers. Het park is steeds op zoek naar vernieuwingen en uitbreidingen om de internationale bezoekers iedere jaar opnieuw te verassen. CTL creative is gevraagd om meer beleving in het park te brengen. Alleen passief wandelen door een park  is allang niet meer genoeg. Mensen willen gastvrij ontvangen worden, lekker kunnen eten in de juiste ambiance, en zintuiglijk geprikkeld worden.
 

Oplossing:

Jaarlijks staat een specifiek land centraal, rond dit thema wordt een Experience gecreëerd. In de diverse paviljoens, zijn interactieve tentoonstellingen gerealiseerd. CTL Creative, is eindverantwoordelijk voor het gehele proces. Het concept, het ontwerp, de grafische vormgeving en de uitvoering. Belangrijk is dat de bezoekers de Experience zelf  actief kunnen beleven, ergens aanzitten, opklimmen of foto’s maken

Resultaat:

Bij  evaluatie met de bezoekers van de tentoonstelling, werden er hoge waarderingscijfers gegeven. De partijen die een bijdrage leverden aan de Experience zagen altijd een toegevoegde waarde voor hun product of dienst Keukenhof kan met deze Experience, regelmatige bezoekers, en  een jonger publiek aan spreken en aan zich binden.
Client Keukenhof
Websites http://www.keukenhof.nl
Scroll to Top